Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig digitaal mogelijk bij u af te leveren. Zodra u de betaling heeft voldaan zult u een mail ontvangen van ons met daarin uw ticket(s).
Mochten u om wat voor reden dan ook de tickets niet in uw mailbox ontvangen dan kunt u contact opnemen met info@openluchtspel-hummelo.nl
Vergeet niet uw digitale ticket mee te nemen naar het evenement, dit is uw toegangsbewijs.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@openluchtspel-hummelo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.